Lover Norges største og beste vareutvalg
– Dette er et påkostet supermarked som er bygget på kvalitet og god service, sier Steiner, som er kjedesjef i Ultra. Målet er en omsetning på 300 millioner kroner i året. Matglede og et unikt vareutvalg skal lokke kundene til butikken.
– Butikken har spesialavdelinger for de ulike varegruppene. Det er eget bakeri, samt delikatesseavdeling og en ostedisk som byr på alle typer oster. Dessuten kan vi friste med en av landets aller beste fiskedisker. I tillegg har vi egen kaffebar med assortert utvalg kaffe og konfektsjokolade, og et demonstrasjonskjøkken som skal være hyppig i bruk, forteller Steiner.
Seks ganger større utvalg
Mens en vanlig dagligvarebutikk ifølge Steiner har rundt 3000 produkter i utvalget, får kresne kunder opp mot 20 000 produkter å velge mellom på Ultra Bryn. – Målet vårt er å ha Norges største og beste vareutvalg. Det vi ikke har i butikkhyllene, skal vi klare å skaffe, sier Steiner.
Samtlige av de 180 ansatte på Ultra Bryn har vært på kurs for å sikre et høyt kompetansenivå og god service. – I en tid der lavpris og priskrig har fått mye oppmerksomhet, er vårt mål å gi kundene kvalitet, service og en unik handleopplevelse. Vi tror det er en fin motvekt til tidspress, fast food og effektivitet, sier kjedesjefen.
(Pressenytt)
Kontaktperson:
* Profilhuset Meny-Ultra, kjedesjef Glenn Steiner, mobil 908 67 642