Satser på brukervennlighet
Wold (33) ble ansatt hos Steria i sommer, og går inn i it-konsulentselskapets team på brukervennlighet. – Steria Norge har et tungt miljø innen brukervennlighet og design, og det er spennende og faglig utfordrende å jobbe her, forteller han.
Selvlærte Wold kommer fra stilling som sjefsdesigner i Finn. Han begynte i Finn i 2000, og har de siste årene hatt ansvaret for å ivareta og styrke markedsplassens merkevare gjennom nettstedet finn.no.
Jon Gunnar Wold mener gode brukeropplevelser er avgjørende for suksessfull merkevarebygging, og er forundret over at det fremdeles finnes nettbaserte bedrifter som prøver å bygge merkevaren sin gjennom tradisjonelle kanaler.
– Gjennom å designe gode brukeropplevelser skaper du en sterk merkevare. Se på Apple. Her er merkevaren bygd gjennom brukernes opplevelse av produktene, konstaterer Wold.
(Pressenytt)
Kontaktpersoner:
* Steria, Jon Gunnar Wold, mobil 41 62 03 74, e-post: jgw@steria.no
* Steria, markeds- og kommunikasjonsdirektør Anders Lindgren, tlf. 22 57 57 64, mobil 416 33 084
Steria er blant de 10 største it-konsulentselskapene i Europa, med over 19 000 medarbeidere i 16 land, inkludert 360 medarbeidere i Norge. Hovedtjenester er: rådgivning, systemintegrasjon og drift. For mer informasjon: www.steria.no